Condividi

Oroscopo Li Stiddi di Patti Fox – 22/ 28 marzu 2024

venerdì 22 Marzo 2024

 

Dalla Redazione de ilSicilia.it, questo è Li stiddi di Patti Fox, il nostro oroscopo, rigorosamente, in lingua siciliana. L’appuntamento con le stelle a cadenza settimanale, ogni venerdì, con la vostra Patti Fox.

Per ricevere una notifica quando esce un nuovo episodio, iscrivetevi al podcast “Li stiddi di Patti Fox”.

Ma cosa ricinu li stiddi sta simana? 22/ 28 marzu 2024

Ariete

Arieti beddi, sta simana aviti iurnate di sbagnàri tanta è la furtuna ca v’accumpagna. Vuàtri, oravà, siti tutti priati: l’amuri canta e lu travagghiu sona. Mizzica. “Ccì dissi lu sùrci a la nùci: dàmmi tempu cà ti spirtùsu”. Addivirtitivi cu Tori e Cancri e ni sti setti jorna ascutati “Salirò”, na canzuni di Daniele Silvestri.

Amuri 10; Travagghiu 10; Furtuna 10

Toro

Tori di lu me cori, sta simana c’è quarchi stidda ca pi currìvu vi scuzzula nt’amuri. Lu travagghiu è abbonè abbonè. Accuntitativi, picchì lu bon tempu arriva lestu. “Cull’amici e cu li parenti nun ci accattàri e nun ci vìnniri nènti”. Addivirtitivi cu Scurpiuna e Acquari e ni sti setti jorna ascutati “E la vita, la vita”, na canzuni di Cochi e Renato.

Amuri 6; Travagghiu 7; Furtuna 8

Gemelli

Gemelli amurusi, sta simana taliati lu cèlu e parrati cu li stiddi ca troppi cosi v’hannu a diri e tutti beddi e ‘mpurtanti. “Cu pècura si fa, lupu si la mancia”. Addivirtitivi cu Cancri, Vergini e ni sti setti jorna ascutati “Via con me”, na canzuni di Paolo Conte.

Amuri 9; Travagghiu 9; Furtuna 9

Cancro

Cancri mia, sta simana circati di nesciri cu genti allegri ca virinu la vita china di culura e la fannu viriri accussì puru a vuàtri. Amuri e travagghiu vi li raccumannu. “Megghiu n’amicu nta chiazza cà cent’unzi nta la sacchetta”. Addivirtitivi cu Liuna, Bilancie e Capricorna e ni sti setti jorna ascutati “Freak”, na canzuni di Samuele Bersani.

Amuri 9; Travagghiu 9; Furtuna 10

Leone

Liuna beddi, sta simana nuddu vi ferma e a cu lu vulissi fari, nisciti l’ugna e lu scunzati. Lassàtili perdiri, ascutatimi, ca è la megghiu cosa. “’Mmurdi sòdu e va cantànnu”. Addivirtitivi cu Arieti, Liuna, Capricorna e Pisci e ni sti setti jorna ascutati “Disperato erotico stomp”, na canzuni di Lucio Dalla.

Amuri 8; Travagghiu 8; Furtuna 8

Vergine

Vergini mia, sta simana arricriativi a fari vucciria e circati di nun essiri na camurria. Si m’ascutati amuri e travagghiu l’azziccati. “Quannu la furtuna vòli, la casa la sàpi”. Addivirtitivi cu Arieti, Tori, Gemelli e Acquari  e ni sti setti jorna ascutati “Luna”, na canzuni di Gianni Togni.

Amuri 8; Travagghiu 8; Furtuna 9

Bilancia

Bilancie di lu me cori, sta simana ittativi e nun scantativi picchì li stiddi su ammanziti.

Amuri e travagghiu sunnu ‘ncucciàti. “L’omu arrisicusu è furtunatu”

Addivirtitivi cu Tori, Virgini e Acquari e ni sti setti jorna ascutati “Fuori dal Tunnel”, na canzuni di Caparezza.

Amuri 9; Travagghiu 9; Furtuna 10

Scorpione

Scurpiuna sapuriti, sta simana siti palummeddi duci ca, però, botta ri sali, puncinu. Picchì, è la dumanna? Bedda Matri, carmativi e arriditi. “Ama a cu t’ama, rispunni a cu’ ti chiama”.  Addivirtitivi cu Gemelli e  Sagittari e ni sti  setti jorna ascutati “Per colpa di chi” na canzuni di Zucchero.

Amuri 8; Travagghiu 8; Furtuna 8

Sagittario

Sagittari mia, sta simana armativi e partiti. V’aviti a sbrazzari pi arrinesciri nto travagghiu e, puru, nt’amuri.

Biddizza senza grazia è comu l’isca senz’ami”

Addivirtitivi cu Vergini e Bilancie e ni sti setti jorna ascutati “Vengo anch’io, no tu no”, na canzuni di Enzo Jannacci.

Amuri 8; Travagghiu 8; Fortuna 8

Capricorno

Capricorna beddi, sta simana nzocc’aviti? Nuddu è di nuddu, ma accussì facennu, arristati senza nenti.

Vi cummeni? “Munti e munti ‘un s`incontranu mà”. Addivirtitivi cu Gemelli e Vergini e ni sti setti jorna ascutati “50 special”, na canzuni di li Lunapop.

Amuri 6; Travagghiu 7; Furtuna 8

Acquario

Acquari di lu me cori, sta simana chi cosa passa la via? Biddizza, amuri e simpatia. Lu travagghiu, cchiu bbonu di com’è ‘un putissi esseri.

La nostra casa n`abbrazza e ni vasa”. Addivirtitivi cu Arieti, Liuna e Capricorna e ni sti setti jorna ascutati “Ragazzo fortunato”, na canzuni di Jovanotti.

Amuri 10; Travagghiu 10; Furtuna 10

Pesci

Pisci beddi sta simana,  puru si dittati liggi, siti zuccaru e meli e tutti v’ascutanu. L’amuri vi disia e lu travagghiu è precisu comu n’orologiu. “U suli quannu affaccia, affaccia pi tutti”. Addivirtitivi cu Bilancie, Capricorna e Pisci e ni sti setti jorna ascutati “La felicità”, na canzuni di Simona Molinari.

Amuri 10; Travagghiu 10; Furtuna 10

Questo articolo fa parte delle categorie:
Condividi
ilSiciliaNews24

Palermo, in Fincantieri al via la costruzione del primo mezzo navale della Regione Siciliana CLICCA PER IL VIDEO

Si è tenuta oggi la cerimonia del taglio della prima lamiera della Nave H6362 RO-PAX, il primo mezzo navale del programma di rinnovo della flotta Traghetti per le Isole della Regione Siciliana.

BarSicilia

Bar Sicilia, con Ferrandelli il focus sulla tutela degli animali: “A Palermo una rivoluzione, l’Amministrazione cura i nostri amici a quattro zampe” CLICCA PER IL VIDEO

Una vera e propria rivoluzione quella portata avanti dall’Amministrazione palermitana sul fronte della tutela e cura dei nostri amici a quattro zampe.

La Buona Salute

La Buona Salute 63° puntata: Ortopedia oncologica

La 63^ puntata de La Buona Salute è dedicata all’oncologia ortopedica. Abbiamo visitato l’Ospedale Giglio di Cefalù, oggi punto di riferimento nazionale

Oltre il Castello

Castelli di Sicilia: 19 ‘mini guide’ per la sfida del turismo di prossimità CLICCA PER IL VIDEO

Vi abbiamo accompagnato tra le stanze di 19 splendidi Castelli di Sicilia alla scoperta delle bellezze dei territori siciliani. Un viaggio indimenticabile attraverso la storia, la cultura, l’enogastronomia e l’economia locale, raccontata dai protagonisti di queste realtà straordinarie.